Gulmasal anladım da betayi takip ediyormusunuz iyiye gidiyormu coraspinle doktor bana da gebelik olursa direk igne baslayamayiz dış gebelik olursa falop tupunde kalir diye hayatini riske atamayiz dedi ben onu bile göze almak istedim okdr ugrastim son düşükten sonra gebelik elde edemedim sizin bos gebelikten sonra ne kadr sure zarfinda tekrar oluştu.birde ben son dusugumu yaparken pul pul doktuntuleer ve kanamalar gorundu ozle gitim 10 gün sonra gel keseye bakalm suan cok erken görünmez dedi kanaman da norml dedi sonra devlete gittim oda ayni seyi soyledi eve gönderdi beni eve geldigimde agrilarim basladi kanamam yoğunlaştı acil3 gittim 1 er saat arayla beta bakildi 611 den 500 e fln dustu degerim doktor dusuk yapıyorsun dedi eve gönderdi agri kesici yazıp 😔