Nur1999 Haseki hastanesinde trombofili 6 kı panel testi verdim sonucum çıktı en nabızda görünüyo ama açılmıyo detayına bakamıyorum farklı yollardan öğrenme şansım varmı bilen varsa söyleyebilirmi
strong_girl Nur1999 Bu tür test sonuçları doktor tarafından görünüyor. Doktor sizi test sonucuna göre bilgilendiriyor ve sonrasında size teslim ediyor sonuç kağıdını
Nur1999 Gulmasal pıhtılaşmanız çıktımı e nabızda 1 değeriniz referans dışı yazıyo bende hangis olduğunı o kadar çok merak ediyorum ki
Minik1Civciv Nur1999 o zaman doktor sitesinde kendisi veriyor canım biz de orda yaptırdık Sultangazi ek binada doktor kendisi verdi bize
moonlight41 Gulmasal hamilemisiniz veya daha önce düştükleriniz oldu mu?benimde 4 genim heterezigot da o yuzden soruyom
moonlight41 Nur1999 verdigin hastanenin labavatuar sonucuna gir gogleden ordan öğrenirsin pdf bile indrirsin ben öyle yaptım
Gulmasal moonlight41 bi kere bos gebelik oldu oda kan pıhtılaşmasindan oluyormus o yuzden genetik test aldilar orda cikdi simdi tekrar hamileyim coraspin iciyorum keseyi gorunce igneye baslicam
Nur1999 Gulmasal allah sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasib etsinnn inşallah bende tekrar hamile kalabilirim
moonlight41 Gulmasal yaaa hayırlı olsun son bir sorum daha olucak sizden uzak olsun ben keselerimi görmeden kaybetim iki defa ikisde 5 er haftaliklardi kesede 6 7 haftada gorunuyor direk igne başlansa olrmu coraspin iyiye gidiyormu değerlerinizde artıslar iyi mi
Gulmasal moonlight41 daha keseyi gormedim haftaya gorucem suan yeni öğrendim hamile oldumu direk igneye baslamiyolar bende sordum doktora coraspinde kani sulandiriyor ben hamile kalmadan once basladim icmeye ve kese 4 haftada gozukuyor sizin neden gozukmedi anlamadım