Sinem1051 Kızlar ayaklarım bileklerimin yanları acayip şekilde şişmiş ya şok oldum kayınvalidem fark etti yenice ilk kez böyle oldu davul gibi iki ayağımda 23 hafatalığım yarın da pazar napcam ya ben Korkuyorum bişi olur mu nepmam lazım bişey deyin lütfen iki ayağımda aynı şuan
Tosbik Sinem1051 canim şişme oluyir hamilelikte. Benimde 20li haftalarimdan bu yana var alyanslarimi bile takamiyorum. Allahtan yaza denk geldi bnm hamilelik terlikle gezdim hep. Ayakkabi bile olmuyordu 😀.
Burcuu26 Birden bire mi oldu canım? Ellerde de var mı? Bol su iç kilox30 kadar en az içmen lazım, tuzu bırak ve takip et şişliğin artıyorsa acil e başvur ya da kadın doğumcuna ulaş. Tansiyon takibi yaptır.
Hafizeipek Sinem1051 canım tansiyonunu kontrol etmelisin hergün ölçmelisin bahsettiğin şişlik preeklemsi olabilir. Acile gidersen idrar ve kan tahlili yaparlar protein kaçağı var mı diye bakmak için onlar normal çıkarsa gebeliğe bağlı ödemdir
Duyguynrky Sinem1051 benim 36 numara olan ayaklarım 39 olmuştu son haftada korkma soğuk suya sok hafif yukarıya kaldır ve uzan sabaha iner
Bahcedomatesi Sinem1051 olabilir benimde çok oluyor soğuk suya tut bacaklarını ve yukarı kaldır eşindr aşağı masaj yapsın bacaklarına
NamelessWarrior Ayaklarını yerden yüksek bi yere uzat bi süre dinlen. Muhtemelen fazla ayakta kaldın yada anlık tansiyonun yükseldi. Hamilelikte eli ayağı şişmeyen yakınıma rastlamadım henüz normal diyolar ama sen yine de fazla tuzdan kaçın kuzum bide yarın nöbetçi eczanede tansiyonuna baktır için rahatlasın yada hastaneye git sen bilirsin.
Zeynozeyyo Ben 4.cümaydan beri yuzukntakamıyprum ellerimi ayaklarım davul gibi tuzlu kesinlikle yeme susuz kalma sakın ve soguk suyla ellerini ayaklarını yıka ayaklarını yüksek yerde tut otuturken bile yüksek te olsun gece kalkıom ben eşimi sıkmayı gec hareket parmallarımın ucunu oynatamıom