defneemom benn 🖐️ yarın 31+1 olarak gidicez, 2 doz ciğer geliştirici olmuştum yarın 2 doz daha olcaz. Saat takıldı geçmiyor sanki. Pazartesi tıpa gittim ama göstermiyorlar. Yarın özele gidicem renkli gösterip fotolarını atıyor wpden. Heyacan dorukta 😅