naberr kızlar🙊 en son 33+0da gitmiştim yarın 35+4 oluyorum normalde devlette doğurmayı düşünüyorum çünkü doktoruma bayılıyorum ama kızımı özledim devlette ki randevumuzada 1 hafta var🫠🫠 o yüzden randevu aldım gidiyim kızçemi göreyim🙊var mı görüş günü olann, nasılsınız🥲