aon9161 evet aynı şeyi bana da soylediler dogum ücreti 40 binmiş… kendileri bana fıyat vermedi bellı değil dıye ama bırısı o şekilde oldugunu soyledı hem 40 bşn ver hem odada ıkı kişi kal ne güzel iş… son kontrolde onay vermezdr sigorta ne olacak o saatten sonra doktor mu degısecegım hastane mi sigortam var evime yakın dıye orayı istedim ama bilmiyorum bakalım ne olacak arkadaşım dogum yaptı tam cıkarken sıgortası gorulmemıs onay verılmedi dşye bırakmadılar sonra aradı eşi de sıgorta goruldu oyle bıraktı hastane..