kakara geçen hafta bende sordum söylemediler illa son kontrolden sonra belli olacak işte onaya gönderecez sigorta karşılarsa falan karşılamazsa nolcak diyorum onlarda bişe bilmiyor erkenden odayıda ayarlayamıyoruz normal doğum diye . İki kişilik oda zaten ilk kez duyuyorum . Misal gece geldiniz odalar dolu zaten doğumhanede olursunuz sabah boşalırsa odalara geçersiniz falan dediler