sss kizlar sakin olun ve endiselerinizi yavasca yere birakin😊 bende 36+ 5teyim dusunmemeye çalışyorum biliyorum ki kolay degil bir mucize gerçeklesecek ama Rabbim bu gucu kadinlara vermis yani dogamizda olan birsey sadece cok dua edip tevekkul edin Rabbim hepimize kolaylik ihsan eylesin🙂) ogluma da telkinde bulunuyorum sen yolu biliyosun zorluk cikarma annem diyorum insaallah dinler beni evladim 🙂🙂