sedovski Öncelikle herkese iyi akşamlar. Bebek bekleyen annelerin bir an önce sağlıkla bebeklerine kavuşmalarını, bebek sahibi olmak isteyenlerinde bir an önce bu haberi duymalarını dilerim. Hanımlar ben 10+2 haftalık gebeyim. Ve bu ilk hamileliğim. Benim sıkıntım aslında hamile kadınların %70inde görülen bulantı, kusma ve iştahsızlık. Kesinlikle bu durumdan şikayet etmiyorum, isyan etmiyorum. Allah bu güzel nimeti nasip ettiyse katlanmak gerek pek tabi ki ama ne yesem çıkardığım için ve su içemediğim için vücudumda sıvı elektrolit dengesi azalıyor ve halsiz düşüyorum. Bu da haftada 1-2 kez hastaneye gidip serum taktırmama sebep oluyor. Öyle ki içim yanıyor ama su içemiyorum. Bu konuda hem mesleğimden hem çevremde duyduğum, internette okuduğum tüm tecrübeleri denedim. Çubuk kraker, beyaz leblebi, galeta, yeşil elma vb. her şeyi denedim. Ama mideme neyin iyi geldiğini bulamadım. Benim gibi bu hassasiyetleri yaşayan ben bunu yaptım diyen ya da tavsiye verebilecek olanlar varsa yardım ederse çok sevinirim. Çünkü hem hastane ortamı hem de bu halsizlikle artık baş etmekten yoruldum. Şimdiden yardımlarınız için teşekkür ediyorum.💁🏻♀️
Btlll sedovski bende 16.haftadayım hala geçmedi bulantı ve kusma özellikle yemek yediğim Zmn çok kötü oluyorm çıkmadan içimden o yemek rahat edemiyorum sadece sandviç iyi geliyor mideme peynir ekmek domates sbh akşam bunu yiyorum arada meyve mandalina Bi arkadaşımın önerisiyle cici bebe aldım Bugn onda hem vitamin varmış hemde bastırıyormuş mideyi sende dene istersen çok geçmiş olsun Allah şifamızı versin inşşlh 😞
Rabia54 sedovski 4 haftadan 35.3 oldum hala devam ediyor inan bir yerden sonra yeter diyorsun ne haplar neler denedim 10 kilo verdim 4 ay sonra beş kilo aldım anca oda bebek eşi suyu falan 2 haftadır limon tuzluyorum bulamadığından biraz bastırıyor birde onu dene ama çok yeme ben tuzlu yiyorum tansiyon falan varsa dikkat et tabi
GokceGenc sedovski bnmde ilk zamanlar oldu 14. Hafta bitti cnm inşallah snnde geçer ama şimdi 34+2 olduk yine başladı bulantılarım ara ara hiç anlamadım :(
Lale19 sedovski canm bende sen gibiydim ilk 3 ayda 8 kilo verdim ve hala almadim kilo 25 haftalık hamileyim doktorum bana zofer diye bi ilaç vermişti o ilaç sayesinde yemek yedim Bulantı mi önledi benim istersen doktoruna danış Bu konuyu
sedovski Btlll amin inşallah🤢 en büyük korkum bu olayın hamilelik boyunca devam etmesi🤦🏻♀️ Ben henüz yemek yemeye başlamadım ama umarım en kısa zamanda atlatırız bu süreci. Bebek bisküvisini duymamıştım denemekte fayda var.☺️ Çok teşekkür ederim yorumunuz için🌱
Btlll sedovski yiyemiyorum ki yemek iki lokma alıyorm içimde o bile durmuyor 😞 Çorba içebiliyorm bide sandviç o kdr yediklerim kısıtlı
sedovski Rabia54 doktor bana da bir bulantı hapı vermişti bi ümit aldım ama o bile fayda etmedi, limonu bulantım oldukça kokluyorum ama tuzlayıp yemedim. İnan o kadar iyi anlıyorum ki sizi. Süreç sonuna kadar böyle yaşamak tahammül sınırlarını zorluyor ama inşallah sağlıkla bebişinizi kucağına alır ve bunları unutursunuz.🤦🏻♀️
gozdecetinn Benimde ilk hamileliğim. İlk aydan itibaren hiçbir şey yiyemedim. Serumla yemek yiyebiliyordum sadece. O kadar çok serum yedim ki damarlarım çatlıyordu artık. 3 ayda tam 8 kilo verdim(ki normalde çok zor kilo verebiliyorum) şuan hemen hemen 4.buçuk aylık oldum daha yeni geçti kusmalarım. Birden bıçak gibi kesiliyor zaten. Her gün dört beş kez kusarken şuan iki haftada bir olmaya başladı. Umarım seninkide yakın zamanda geçer
sedovski gozdecetinn çok sevindim şikayetlerinizin azalmasına, umarım benimde azalır.😪 bende serum olmasa ayakta bile kalamıyorum.
Promises Ne yazık ki bu bulantıların tedavisi yok ben de gün aşırı serum yiyorum ne yersem dışarı çıkıo 10 haftalık gebeyim 4 haftadır hiç kalkmadan yatıorum zira başımı kaldırınca kusuorum yatmak biraz olsun baskılıo. Zofer adlı bir ilaç var kusmayı biraz durduruo. Taze zencefil kaynatıp limonlayıp içmek de iyi gelio. Ve ben sürekli aromalı sakız çiğniorum inanın iyi gelio çünkü benim salyam da hem çok hem de demir tadındaydı bulantımı arttırıodu. Umarım ki 14.haftadan sonra azalır 🙏🏼
sedovski Promises zoferi seruma katıp veriyorlar ama bana ilacını içmedim. Bende naneli sakız çiğniyorum genelde ağzımdaki o tat gitsin diye. Gerçekten kesin bi tedavisi yok geçmesini bekleyeceğiz sanırım.🤢
Tiredmother Canım benim 11. Haftaya girerken bitti bulantılarım. Bende çok zor zamanlar geçirdim ama geçer inşallah seninde uzun süre aç kalmamaya çalış kraker büskivi ne bulursan kuru üzüm vs at ağzına çünkü midem bulanıyo diye salınca kendini günlerce o açlıkla kalabilirsin yani. Ne kadar zor olduğunu bilsemde minik minik yemeye çalışmanı öneririm. Form bisküviler bulandırmıyodu benim midemi tatsız tutsuz ince olan varya etiform dene istersen sende
sedovski Tiredmother daha bugün eşim almış form bisküvi, bi paket yedim tadı olmadığı için sanırım şu an için bulantı yapmadı, bende sırf midem dolsun diye yemeye çalışıyorum, safra kusmak o kadar kötü ki.🤮 inşallah benimde bi an evvel geçer.🤲🏼
Tiredmother sedovski aynen canm o yüzden söyledim onu tat Yok tuz yok en azından miden boş kaldıkça safra çıkartma isteğinden kurtulur
sedovski GokceGenc zaten ilk ve son 3 ay bulantıların en fazla olduğu dönemmiş, sanırım bebek büyüdükçe mideni baskılıyor o da bulantıya sebep oluyor.😕 inşallah seni çok yormaz ve hamileliliğin son zamanlarını rahat geçirirsin canım.🤲🏼
MomH GokceGenc bebegin saçları çıkarmış mide bulantısı ve mide yanması yapar diyorlar ama dogrumudur biLmem 🤣
sedovski Tiredmother safra kusmaktansa yediklerimi çıkarmak daha iyi ya umarım en kısa zamanda atlatırız canım benim.🤲🏼
GokceGenc sedovski inşallah canım ya.. snnde inşallah bian once biter ztn bi sabah uyanıosun bi bakıosun bulantı yok 😊