Gizemnur20 ozgeee42 aynen şimdi çok erken çünkü test için klomen kullanmasan bile en azından adetine 2 gün kalması gerek
guzelanne01_ ozgeee42 canım bende klomen kullandım kullandığım ay hamile kaldım ve aynı senin gibi oldum test yaptım hamileyim sende hamilesin bence testinde pozitif bariz belli
ozgeee42 guzelanne01_ bende ilk kullandığımda kaldım ama düşürdüm maalesef kasım ayında doktor ara ver dedi verdim şubatta tekrar kullandım inşallah olmuştur yine sizide tebrik ederim🥰
guzelanne01_ ozgeee42 sağolasın canım ben kızımda kullandım hamile kaldım 12 yıl oldu şimdi 23 haftalık oğluma hamileyim klomen kullanmadım ama
ozgeee42 Gizemnur20 aynen erken olduğu için bende şaşırdım sorayım dedim bu şekilde öğrenen var mı diye normalde bu kadar erken yapmam da göğüs ağrım garibime gitti
Hilal2 ozgeee42 ben çift çizgi görünce kan verdim kanda çıkmamıştı bi dahaki ay işte hamile kaldım kaset testte çıktı yani kan verin isterseniz içiniz rahat eder
ozgeee42 Hilal2 bende vericem ama burada ki hastanede vermek istemiyorum son gebeliğimde yaşadığım şeylerden dolayı. Merkeze gidince vereceğim biraz zaman geçsin
_almirasmom ozgeee42 canım ben senı cok ıyı anladım ıgnesız sadece ılacla gebe kalmısssın bende sadece femara kullandım bole cıktı sımdı yarın doguma gıdıcem kımseyı dınleme gebesın 🙏
ozgeee42 _almirasmom yaaa çok teşekkür ederim sağlıcakla alın kucağınıza inşallah 🥰❤️ inşallah öyledir