ozgeee42 Kızlar merhaba 13 şubatta adet olmuştum klomen kullandım. Dünden beri göğüs ağrım vardı şüphelendim test yaptım ve daha adetime 10 gün var ama silik çizgi çıktı tekrar yaptım aynısı çıktı üstelik kaset test mümkün mü bu?
ilkin41 ozgeee42 klomenden kaynaklı olabilme ihtimali var adetinize daha çok var çünkü adet tarihinizde tekrar deneyin. Bu ilaçların içinde yoğun hormonlar oluyor çünkü o da testte çıkıyor
Seymakocabey ozgeee42 catlatma ignesi idrarda pozitif gosterir 1 hafta boyunca catlatmanin ustunden 10 gün gectiyse vardir insallah 🤲
ozgeee42 eylulmihrasmom yok çatlatma iğnesi kullanmadım ilaç sadece https://www.hizliresim.com/lr0qasx
Tbsra95 ozgeee42 test biraz bozuk gibi geldi bir de çatlama iğnesi oldunuz mu cunkü oda çift çizgi yapar böyle
ozgeee42 Tbsra95 yok iğne kullanmadım hiç doktor gerek yok dedi sadece göğüs ağrım garibime gitti yoksa yapmazdım bu kadar erken ama diğer testte de de böyle çıktı
ozgeee42 eylulmihrasmom doktora atmadım daha eğer bu ay olmazsa çatlatma iğnesine başlayacaktık gidicem zaten adet zamanı o zaman bakar olmadı
Hilal2 Adete yakın benimde çift çizgi çıkmısyı ama hamile değildim bi dahaki ay 5 gün geçince kaset testle hamile olduğunu öğrendim
ozgeee42 Hilal2 aynen ya yanıltıcı olabilir daha çok var o yüzden sevinmiyorum şuan zaten bi düşük yaşadım sadece göğüslerim ağrıyınca evde test vardı yapayım dedim
Fik 2 gün sonra tekrar yap kuzum koyulaşma varmı yok mu bak tavsiyem dönemin gecikince kadın doğuma gitmen kese de gözükür ozaman
ozgeee42 Seymakocabey çatlatma iğnesi kullanmadım hiç nasıl bir şey olduğunu bile bilmiyorum doktor sadece klomen ve duphaston verdi bu şekilde bu ayda olmazsa adetten sonra çatlatma iğnesine geçicektik
_almirasmom ozgeee42 canım ben senı cok ıyı anladım ıgnesız sadece ılacla gebe kalmısssın bende sadece femara kullandım bole cıktı sımdı yarın doguma gıdıcem kımseyı dınleme gebesın 🙏
Hilal2 ozgeee42 ben çift çizgi görünce kan verdim kanda çıkmamıştı bi dahaki ay işte hamile kaldım kaset testte çıktı yani kan verin isterseniz içiniz rahat eder
Gizemnur20 ozgeee42 bende klomen kullanmıştım testim pozitif çıktığı zaman doktorum hemen sevinme ilaçtan dolayı olabilir demişti