Pekii Yaa ne güzel bi nevi beklemişsin ama reglinden baya önce yapmışsın 🥰🌸 ben bu ay hiç beklemiyordum vallahi evimde inşaat vardı onun yorgunluğu bu deprem olayları onlara çok üzüldük falan belemediğim bi ayda oldu belirtilerinden hemen anladım.Reglimin gecikmesinin 2. Gününde idrar testi yaptım çift çizgi çıktı 3. Günğnde beta verdim yani geçen hafta cumartesi akşam betam 420 çıktı dün de sağlık ocağında genel tahlillerimş yaptılar dün sabahta betam 1790 çıktı hemşire güzel artmış dedi hayırlısı olur inşallah 🥰🌸 senin betan kaç şuan ve kaçıncı gün