Azragnl merhaba ben de tüp bebekle hamileyim, 6. Haftada pıhtılı ve kırmızj bir kanamayla acile gittim orda kalp atışını duydum, şu an 7+3teyim maalesef 7. Haftada gece sabaha kadar süren pıhtılı kanamam oldu tekrar, sabahında doktora gittiğimizde bebek iyi ama kanama alanı var dedi. Fitil, iğne ve estroferm kullanıyorum ben de. Şu an kanama kahverengi lekelenmeye döndü. Siz nasılsınız? Umarım sağlıkla kucağımıza almak nasip olur 🙏🏻