Gamzesiratas ArvenMom insan doymuyor ki ekmeksiz ama yaa gece de acıkıyoruz iki canlıyız sonuçta biz 😂
Sadiyes Pemberuya sabah öğlen akşam 1 er dilim olmak üzere günde toplam 3 dilim tam buğday ekmeği yiyorum
piiremsesinannesiii Pemberuya 31 haftamdayım ve hiç kesmedim ekmekle yenilecek bir şey olduğunda hep yedim kesmiş ne güzel ama bunda övünülecek ne varmış onu anlamadım
Ceyda76 Pemberuya tam buğday ekmeği tuketıyorum hem kilo kontrollü gıdılmıs oluyor hemde sağlıklı yanı .Günde 3 dılım
mom1baby Ben de tam buğday ekmeği tüketiyorum şekerim çıkmadı çok şükür ama bebiş önde gidiyor onu kontrol amaçlı her öğün 1 dilim yiyorum. Sağlıklı karbonhidrata da ihtiyacımız var ama bence beyaz ekmek tüketmeyin hiçbir faydası yok🌸
Pemberuya mom1baby bebeğin önde gitmesi sorun oluyor mu canm benimde 6 gün falan öndeydi şimdi 2 gün falan önde
Bebeginehasret Pemberuya beni gorseler o zaman 😄😇 ben kahvaltida kizartip tereyagi surmeye bayiliyorum 3 4 dilim yiyorum 😀
minik_koala_ve_annesi Slaedz ben dogurdum kuzumda yani kendimi yiyecek konusunda kisitlamadim hic 😅cig koftede yedim fast food da yedim hersey yedim😅
yanlisanlamaama Pemberuya tam buğday yiyorum bende hamurişi yasak bana, sabahları iki üç dilim akşamları 1 dilim
yanlisanlamaama Pemberuya bebeğimin sıvısı fazla çıktı son kontrolde, çok hamurişi ve tatlı tükettiğim için diyet yapmaya başladım ekmek tatlı şeker meyve tüketmiyorum