defneemom Pemberuya ben hamilelikten oncede ekmek tuketen biri degildim o yuzden ozel olarak yememezlik yapmiyorum ama yemiyorum suan yani🤷♀️
[silindi] Pemberuya ekmeksiz asla, sabah ekmek, öğle yemeği bulgur pirinç falan, akşam tabi ki ekmek. Ekmek candır 🍞
[silindi] Pemberuya işin kötüsü, gebelikten önce hep tahıllı ekmek, çavdar ekmeği vs tüketirken şimdi full beyaz ekmek 😅
Pemberuya [silindi] ben dee ilk haftalarda çok tiksindim yiyemedim ekmeği 15. Haftadan sonra başladım napayım aman:)
esiaks Pemberuya ilk 6 aya kadar beyaz ekmek tükettim. Diyetisyene başladım tamamen ekmeği kesemeyiz dedi. Tam tahıllı buğday ekmeği yiyorum. Hemen hemen her öğünde 2 dilim hakkım var. Ama ben genelde kahvaltıda tüketiyorum sadece.
esiaks Pemberuya hatta normal ekmekte yiyebilirsin dedi ama dilimleri gramına göre tüketeceksin dedi. Bende onla uğraşamam diye hazır dilimlenmiş tahıllı ekmek yiyorum 😂
BenimKucukYazCicegim Pemberuya Bu sorun bende de var. Her gün söz veriyorum bugün ekmeği azaltıcam diye, ama hergün daha da arttırıyorum. Az önce yarım ekmek+ börek götürdüm içeri yine…. bebeğe hiçbi faydası yok ekmeğin
BenimKucukYazCicegim Pemberuya Öyle😄 off sabahları teryağıyla sıcak taze ekmeğe hayır diyemezsin dimi😂
Tubayo Pemberuya benim doktorum da yasaklamıştı beyaz ekmeği hiç kilo almadım bu sayede ancak buna rağmen gebelik şekerim çıktı