Haticesidal Gebelikte folik asit kullanımı için tavsiye ettiğiniz en iyi marka hangisi? Ben şuan 8 haftalık gebeyim omefolic markasını kullanıyorum ilk kutum bitmek üzere bunun için doktora gitmeli miyim?
Mediha99 Haticesidal folidece kullanıyorum doktoruna sor istersen ben 2 paket kullandım 3 aylık oldum daha kullanma dedi
Canimucizem Bankada folidays verdi ama maşallah ne kadar zamlanmis oda çevremde de hep bunu kullanan var genel olarak bir sürü vitamin içeriyor diye sanırım
[silindi] Canimucizem Haticesidal Folidays kullanmıştım ben de. Gebeliği 2. Ayda öğrendim. Doktorum folidays çok iyi 2 aylık açığı güzelce kapatır demişti .
Birbebetoannesi Haticesidal Doktorun önerisi ile Radifol aldım 204 lira ödedim. Onun yerine Folidays alırdım 120 liraydı
Sila66 Haticesidal her türlü degıl gıttıgınız doktor size kendı oneedıgını verecektir her doktor baska öneriyor 😄☺️
Haticesidal Sila66 her doktor başka önerdiği için kullananlar en iyisini bilir diye sizlere sordum çok teşekkür ediyorum 🙏🏻❤️