2_minik_kalp Srplgnys bunlar da doğum belirtisi ne yaptınız merak ettim inşallah doğumunuz başlamıştır
Srplgnys Daha yeni yazabildim 36 saat sancı çektikten sonra 03 03 de sabah 5 40 da doğurdum yavrumu . Çok felaketti çok zor geçti
2_minik_kalp Srplgnys çok geçmiş olsun gözünüz aydın bebek de siz de iyiyseniz gerisi unutuluyor Allah analı babalı büyütsün 🥰