Selam kızlar.Bugün kontrolim vardı . 1 cm açıklık var dedi sana yardım etmek için biraz canını yakıcam dedi doktor baya bir kurcaladı kanaman olur korkma dedi . Eve geldikten sonra sancılarım başladı kahve rengi şeklin de akıntım geldi birden boşalırca . Şuan da sancılarım sıklaşıyor gibi sizce doktorun yaptığı Müdahaleden mi yoksa doğum sancısı mı . Bu arada 40 haftalık olduk . Lütfen uyanık olan cevap versin