Benma sadece tatli ile degil fazla karbonhitratla meyve ile bile seker yukselebilir, ben normalde de sekerli seyleri cok sevdigim icin yaptırdım:) 50 mg lik yaptırdı doktorum ve cok iyi cikti sonuc. Bildigin kola fanta gibi bisey ictim tadi ayniydi hiçbir farkı yoktu hatta bumuydu ya falan dedim :) eger seker yüklemesi yaptirmazsaniz arada seker aleti ile kontrol de edebilirsiniz aclik tokluk olarak.