nilayakinci valla kardesim, hangi marka veya ne kadar iyi cekerse ceksin bi makinaya ( ki alt tarafi supurge yani, bi milyon tane model marka var) o kadar para verilmesini dogru bulmuyorum şahsen. Alabilen herkes benm gozumde zengindir, hiçte aglasmasinlar diyorum eger gecinemiyoruz vs diyorlarsa 😂 herkesin dusuncesi farklidir tabi bir sey diyemem ama ben eger dyson alacak olsam esimin cok cok fazla para kazaniyor olmasi gerekiyor. Yataktaki blmemm ne tozlarini cekiyor diye o kadar para cidden bayilamam valla😂 ama tabi siizn durumunuz cok cok iyiyse cok dusunmeyin alın gitsin 😂