nilayakinci Dyson V12 kullanıyorum aşırı memnunum, (V15 istemedim uzun süre evi, yatağı vs süpürdüğümde kolum, sırtım ağrır diye, hemde o ağırlıkla tetiğine basılı tutmak zor geldi, V12’de böyle bi sıkıntı yok açma kapama tuşu olan tek model) kendime yaptığım en büyük iyiliklerden bitanesi oldu, bide üstüne kurutma makinesiyle taçlandırdım evde sıfıra yakın toz diyebilirim, aşırıııı aşııırııı memnunum, canı gönülden tavsiye ediyorum, imkanı olan herkes almalı 🥰