Nermin_n tubimom inşAllah 🙏🙏hamilemisiniz şimdi? Allah korusun Eflan kızımızı 🙏🙏❤️Elisa çok güzel bir isim..inşAllah hayırlı evlat olurlar 🙏🙏🙏
tubimom Nermin_n evet daha cinsiyet belli değil ama Elisa da kesin kararlıyız Eflini de çok severek koymuştum kızıma enerjisi çok güzel oldu 🤗 Allah razı olsun hepimizinkini inşallah ❤️