Hormonlarımızın ve duygularımızın tavan olduğu bir dönem, insanın aklına her şey gelebiliyor. Ölüm her an yanı başımızda olabilir vakit zaman gelince yapacak hiçbir şey yok ama sürekli onu düşünerek de yaşayamayız öyle değil mi? Güzel şeylere odaklanalım. 💕 Minik bir mucizenin hayata gözlerini açmasına sebep oluyoruz. Aylarca içimizde büyüttüğümüz minik bebeğimizi sağlıkla bir çırpıda kucağımıza alacağız inşallah. Çipil çipil gözleriyle size baktığını hayal edin, o mis kokusunu içinize çektiğinizi ve nasıl huzurla dolduğunuzu hayal edin. 🥹 Pozitif düşünün ki pozitif şeyler sizi bulsun 🙏🏼