Caglafalan Ölüm her an yanıbaşımızda canım,bunun doğumda olabileceğini düşünerek kendini çokta yıpratma.Evet her operasyonda riskler vardır ama böyle düşünürsek kafayı yeriz,hayırlısını dileyelim içimizi ferah tutalım.Benim de cuma sezeryanım var,içim pır pır ama devamli motive ediyorum kendimi yoksa ohooo hiç çekilmez.