Pelinnn17 yani orası öyle biz sadece sağlıklı olması için dikkat etmeye uğraşıyoruz amaç sağlıklı doğması ve büyümesi ne de olsa. Ama doktorum da o konularda dikkatlidir. Her türlü testi ister kontrolünü yaptırır. Sıkıntı görse zaten müdahele eder diye düşünüyorum. Bende ki tek sıkıntı kilo muhabbeti. Çok kilo alma diyor sürekli