Canım ben hamilelikte özellikle kahve çok aşerdim ki normalde kahveyi bol sütlü içebilen biriyken koyu koyu filtre kahveler istiyodu canım. Ve günde 1 kez de içiyordum. İnternette günde 1 kereden bir şey olmayacağı yazıyordu. Doktorumda hiçbir şey yasak değil dedi ona güvenerek içtim. Zaten kendimi çok durduramıyorum aşermelerim konusunda. Midye kokoreç sucuk ne varsa yeme dedikleri hepsini ayrı ayrı aşerdim. Ama doktorum herhangi bir yasak da koymamıştı. Şimdi 29 haftalığım o ilk zamanlardaki gözü dönmüşlüğün geçti 😂bebeğim de iyi çok şükür 🙏🏻 her şeye dikkat edilmiyor malesef 😅