Papatyaa_01 Bebegininnannesii1 ayy evet ilk haftalarımda olmuştu baya bi içememiştim :) şimdide çaysız duramıyorum :)
Cerennn1 Bebegininnannesii1 bende bayat ekmekkokusundan tiksinmistm ilk hamilelgmde normal hayatta da hep bayat ekmek kokusu alinca hiçbir sey yiyemedm hic gecmedi bunda da kahveden sütten tiksindm inşallah gecer
esr07bl Benim tam tersi çaydan nefret ederdim. İlla içmem gerekirse çok açık ve limonlu içerdim. Şimdi özel çay demliyorum ve demli de içiyorum yani. Acaba doğurduktan sonra gene sevmeme gibi bi durum olur mu? 🤔