Kubrakck2222 sizlere de geçmiş olsun inşallah kullanmanıza gerek kalmaz ama eğer doktorunuz kullanman gerek derse lütfen kullanın. Siz ne kadar iyi olursanız, kafanız ne kadar rahat olursa bebeğinize o kadar güzel bakarsınız. Benim sorunum düşüncelerimleydi. Eğer kafamda şuan o düşünceler olsa eminim bebeğime de yansırdı. ❤️