kullanıyorum hamilelikten öncede kullanıyordum bir ara kesmeyi denedik ama kötü olunca devam ettik tabi hem kadın doğum doktorumun hemde psikiyatrimin gözetiminde devam ediyorum. Endişeliyim hep ama Rabbim korusun sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah.