Paramedik16
tugbacns
Baltopu2
Belinay_AliEge
Lina-Annesi
@Sevvl
Kızlar anca yazabiliyorum. 33+6 da doğum oldu bugün ama kan akımlarında sıkıntı varmış birisi 1480- diğeri 1820 doğdu. Ne kadar küvözde kalırlar bilmiyorum çocuk doktoruyla yarın görüşeceğiz bugün geç saat olduğu için ben ameliyattayken bilgi vermiş ben duymadım 😩 bugün 1 kere görebildim sadece ayaklandığımda minnacıklar ufacıklar burundan ve ağızdan hortumları var bilmiyorum ki tam olaraaaakk 😔 onun dışında ameliyat güzel geçti sakin olarak girdim başıma gelecekleri biliyodum çünkü 2.ameliyatım 😂 ilk yürüme zorladı biraz yürüdükçe açıldım. Hala gazımı çıkartmadım bol bol yürüyüş yapıyorum umarım işe yarar 😔