Rumeysa_24 evet canım ilk gün ameliyattan sonra ayılırken çok ağrım var dedim ordaki hemşire ağrı kesici yaptı bir daha da ağrım olmadı. Hiçbirşey hissetmedim ben sanki işlem yapılmamış gibi. Korkma canım bende çok korkuyordum ama korktuğum gibi değilmiş. Herkesin farklı olabilir tabiki. Çok geçmiş olsun canım