Rumeysa_24 Merhaba daha önce 17 haftalıkken bir kaybım var tabibilk olduğu için rahim ağzı kısalığı falan hiç ölçülmedi iki doktora birden gitmeme rağmen , şimdi ikinciye hamileyim Doktorum başından beri progestan fitil verdi , hatta son zamanlarda pruloton iğne bile oluyordum haftalık ama ona rağmen aniden giren sancı ile doktora gittim 1 cm aciklik olduğunu hemen dikiş atacağını söyledi ki ümitvar konuşmadı kaybedebiliriz suyun gelebilir dedi , 18+5 günlükken acilmserklaj oldum şimdi 21+4 üz çok şükür iyiyim, ameliyat güzel geçti genel anestezi aldım sonrasında ağrım oldu ama ilaçlarla birlikte od geçti. Yatak istirahatim var sadece WC kalkıyorum. Bence siz bir perinetelog ile görüşüp hemen olun dikişi. Haftanız uygun şuan , şimdi serklaj atılmaz progestanla devam edersiniz ileriki haftalarda açılmanız artar ve dikiş de atılamazsa daha kötü olur Allah muhafaza.