Kızlar bizim de 4 nisan doğum Allah nasip ederse. Sizde de oldu mu merak ettim hamileliğim çok şükür rahat geçti ve geçiyor stres falan yaşamadım hiç ve kızım için şimdiden kalbim eriyor 💞 zaman yaklaştıkça ama böyle stres ve kaygılarım arttı yakında anne olacağımı ve bunun sorumluluğunu düşünmeye başladım. Rahat yapılı birisiyim ben de bunlar olmaz sanmıştım ama oluyormuş 😊