DerininAnnesi35 1prensannesi_ benim de Tahmini 30 Nisan ama sezeryan olacağı için 18-19 Nisan gibi olur herhalde en geç
Tbayram 1prensannesi_ Son 34 gün doktorumuz en son 4 Nisan dedi heyecan, merak hepsi dorukta🥺 Çok çabuk yoruluyorum, uyku için rahat pozisyon bulana kadar uykum kaçıyor ama buna da şükür artık kavuşmaya az kaldı☺️🍀
meryemsareveannesi21 1prensannesi_ benimde tahmini doğum 27 Nisan gibi gözüküyor bisol bacağım kasıklarıma birleşme noktası yatakdan kalkarken veya hareketsiz lenn hareket ettiğim zaman ağrılarım oluyor geceleri önbür tarafa dönerken sadece bacağımdaki ağrıdan dönemiyorum karnım bile problem değil ayağım yüzünden iki haftadır neredeyse işkence çekiyorum
aydangn meryemsareveannesi21 ay bu ağrının aynısı bendede var beni çıldırtıcak resmen. Öyle pis bi ağrı ki girince tüylerim diken diken oluyo. Gece sağa sola çok zor dönüyorum. Genelde gün içinde çok hareket edince ağrım oluyo
meryemsareveannesi21 1prensannesi_ ben hamileliğin başından beri aşırı kilo aldım biraz da vardı hafif kilom ama o aldığım kilolarım çocukdaymış haftasına göre biraz fazla ileride Benim sol bacağımda babamdan geçme venisküs yırtılması var aceba ondanda olabilirim diye de düşünüyorum bu ağrıdan öncede sağ kalçam ve belim arasında kengi oluyordu o geçti bu başladı
Tbayram 1prensannesi_ Şuan normal için bir sıkıntı gözükmüyor, 7 Mart’ta ilk muayene olacak bakalım bebeğim hangisini isterse o şekilde gelecek artık🤭
FatmaAselinAnnesi_60 1prensannesi_ maaşallah sağlıcakla gelsin inşaallah doktorun bna verdiği ultrason da doğum tarihi 13 Mayıs yazıyor çok fazla değil mi kafama takıldı da
nur34_ 1prensannesi_ mrb canm bnmde agrilarm oluyor adet olmuş gibi ama kasık agrisj fln degil hersymz tmm bebiskoyu bkliyrz