Bizde yarın sata göre 8 oluyoruz. Benim kesem 1 hafta geriden geliyor bebek normal kese kucuk dedi dr. Haftaya randevu bulabilirsek inşallah güzel haberler alacağım. Sabah mide bulantısı oluyor geçiyor. Göğüs hassasiyeti bende de ara ara gidiyor bakalım ne olacak. Herkes sağlıkla kucağına alsın bebişleri bende. Bekleyen herkesede nasip etsin. Kimsenin kucağı boş kalmasın 🤲🌸