umycnr94 benimde ikinci gebeligim. Allahin izniyle bisey olmaz inşallah.. benimde kesenin icinde 2 tane bebek var biri sağlıklı ama digeri henuz gelişmemiş daha erken dedi doktor. Gelişirse ikiz bebek gelismezse kendi kendine yok olur orda dedi. Sonraki randevuyu bekliyorum sağlıkla kucagimiza aliriz inşallah