elifff_17 evet canım bitiyor artık çok şükür darısı sizlerin başına 37+6 olduk artık sabah sezeyana giriyorum inşallah benim son zamanlarda sancım çıktı o yüzden erkene çektik normalde haftaya cuma olacaktı ama çok şükür bebek iyi kilosu fln da o yüzden farketmiyor dedi doktor bakalım sabahı bekliyoruz heyecan bastı varya içim kıpır kıpır bide benim 3. Doğum olcak ama hepsi ayrı heyecanlı oluyormuş 🥰😌