merhaba herkese.. biz 33+5 olduk 30. haftadan sonra agrılar daha da cogaldı ama şimdi cok kötü durumdayım ayaklarım şişiyor sanki burkmuş gibi ikisi de oyle ağrıyor ki yürüyemiyorum topallıyorum resmen dayanamıyorum da acısına benim gibi olan var mı bu normal mi ben napıcam daha var 1 ay yürüyemiyorum cok agrıyor 😔