Ayssloooo ben normalde regl ağrısı çekmem ama tuttuğu zaman o kadar ağrı çektim ki gece gündüz hatta lekelenmem oldu ve regl oldum sandım o kadar üzülmüştüm ki şükür yerleşmeymiş onlar içini ferah tutsun herkes inşallah herkes bebeğini kucağına alır sağlıkla🤲