Yeshll yaa benim böyle bağırsaklarımda sorun oluyo ve kusma yaşıyorum her reglden 3,4 gün önce ve dünde bunlar olunca kesin tutmadı transfer diye düşünmeye başladım :( tutmuş mudur acaba hepsine rağmen?
Bide çift embriyo sonuçta tuttuysa illa bi belirti olması gerekmez miydi bilmiyorum çok zor beklemek