nurse3410 açlık tokluk yaptırın . Duruma göre yüklemeyi yaptırın en azından . Allah korusun şekerine baktırmayıp karnında ölen biri yazmıştı 38 haftalıkken böyle yazmıştı buldum şimdi 😢( ilk bebeğimi 38 haftalıkken ölü doğum yaptım bebeğin suyunun fazla olduğunu biliyordum ama şeker yükl yaptırmamıştım,bunda doktorum istediği için yaptırdım oysaki şekerden ölmüş bebeğim )