Merveincim EsraaaaK idrar yolu enfeksiyonu için 2 kez bende kullandım. Kadın doğum doktoru onayında kullan diyorsa içiniz rahat kullanın. Asıl kullanmazsanız zararlı.
EsraaaaK binnur64 bende grip oldum önce serumlar takıldı ama gidişat iyi degil antibiyotikte gerekli dedi. Birde ikiz gebelik benim🤦🏽♀️
binnur64 EsraaaaK rabbim şifa versin inşAllah doktorunuz verdiyse rabbimin izniyle bi şey olmaz, en iyisi kullanmak 😌
Edafmo EsraaaaK tabii ki zaten bize verilen antibiyotikler b grubu penisilin antibiyotikler yani gebelerin kullanabileceği 🥰
Merveincim EsraaaaK 33.haftamdayım bende yaşıyorum. malesef kökten bir çözüm bulamadım . Önerisi olan varsa hepimiz için iyi olur