Sevilayms anladim canım bende 13.haftada oldum şuan 32 haftaligim bana yatmana gerek yok dedi sadece serklaj sonrası 1 hafta yattım ondan sonra yavaş rutinlerle normal hayata döndüm yeterki yavrularımız sağlıklı olsun ha yatarak ha gezerek hiç farketmez Rabbım sanada banada tüm bekleyenlere sağ saglim kucağına almayı nasip etsin