Kızlar Merhabaa 🌸
Riskli gebelik yasıyorum hamileliğimin basından beri
Rahim agzı yetmezliği nedeniyle bir kaybım var
Bu hamileliğimde ise Kese etrafında yogun kanama vardı once, sonra serklaj oldum 12.haftada hep yatıyorum kasılmalar sancılar vs. Yani nasıl desem biraz zor ve korkulu geçiyor.
Aşerme konusuna gelince, canım inanılmaz köfte çekiyor ama ne maydanoz ne sarımsak ne ne de nane yiyemiyorum kan sulandırıcı özelliği oldugu için
E şimdi evde yapsam bunlarsız olmuyo
Dışarıdan yesem toksoplazma falan diyorlar
🍔Dışarıdan et - köfte vs yiyormusunuz
Bir öneriniz var mı ?