Merakliana6 Hanımlar çok yakın bir kardeşim en başından beri hastaneye gitmemişti. 10.haftaya geldi kanama şikayetiyle gitti içi boşmuş bu saatten sonra bebek oluşanınız var mı varsa Allah için yazar mısınız?
2aslan_annesi07 Merakliana6 canım kardeşim 7 de gitti boş kese olabilir dedi doktor 8 e kadar beklediler 8 de bebek gorundu ama 10 haftalık çok 8 de de görünmezse kurtaj denmişti kanaması da olmuş bu haftadan sonra olucagini zannetmiyorum
Summerwine Merakliana6 doktorlar da biraz geç gidin diyor ama 10.haftaya kadar da beklenilmez ki.Keske aile hekimine beta takibi yapıp folik asit kullansaydi.Kanamada olmuş zaten
yanlisanlamaama Merakliana6 iki buçuk aylık olmuş artık bu saatten sonra zor 😞 başka doktora da görünsünler yine de belli olmaz
Zumra_elif61 Merakliana6 maalesef canım çoktan kalp atışı falan duyulması gerekiyor du betasına baktırsın düşüşse geçmiştir kimyasal veya boş gebelikte olabilir bi akrabamızın tabi 25 sene önce 8 aylıkken gidiyo dr a ozaman öğrenmiş boş gebelik olduğunu normal sismiş hamile elbisesi giymiş hamile gibi takolmoş sonra dr operasyonla indirmiş şişliği bebek mebek yok tabi eskiden hemen şimdi bizim gittiğimiz. Gibi gitmede yok dr a o yüzden karın büyüyünce hamile sanmışlar 3 kimyasal geçirdim kanama varsa bi bozukluk var demek canım hayırlısı olsun
Merakliana6 Testte her şey pozitifti bu kaset testlerinde arkadaşımda herhangi bir sorun olmadığı müddetçe gitmeyim dedi iki gündür kahverengi akıntısı vardı devam edince gittikerki içinde bebek yok
Senemsu Merakliana6 canım doktorlar bildiğim kadarıyla 7. haftanın sonuna kadar bekliyor bebek oluşması için bebek oluşmadıysa zaten kimyasal gebelik diyo doktorlar.Keşke ilk öğrendiği gibi gitseymiş ama şu an gitsin yine kanama da geldiyse boş gebeliktir o oluşsa bebek oluşurdu 2.ayı tamamlamış artık bebek çünkü
Merakliana6 2aslan_annesi07 yani bi iki hafta daha beklemeyi düşünüyor çok istiyordu bizde dua edelim dedik Allahtan Ümit kesilmez. Biri bile belki bize umut olur diye çok dua ediyorum
Pamuk Sahnedekimadam aynen 10 haftaya kadar betaya baktirsa bile belli olurdu tek pimpirikli benim galiba🫠
Senemsu Merakliana6 canım bebek 8e kadar görünüyor o da onu demiş 10da gözükmez demiş neden bekledi ki bence şu an acilden giriş yapsın artık evde bu sefer arkadaşına bir şey olcak
Frht-cnss Merakliana6 hayır suan sağlıklı bir gebeliği yok boş gebelik geçiriyo kürtaj olması lazım 10. Haftadan sonra bebek oluşmaz 10 haftada bebek büyümüş bile oluyo keşke baştan gitseydi her şeyin normal olduğunu düşünmezdi en azından suan daha fazla üzülecek
2aslan_annesi07 Merakliana6 şimdi şöyle 7 haftalıkken bile boş kese olabilir dendi kürtaj dendi sonra kardeşim dedi bekleyelim doktor da tmm dedi 8 de göründü geç döllenme olmuş gebelikte de 2hafta gerideydi hep ama sizin arkadaşın 10 hafta olmuş ve kanaması da var dediniz bu haftadan sonra zor canim başka doktora da görünsün içi rahat etsin en azindan
Merakliiana6 Senemsu doktora sormuş kürtaj olmasam kendiliğinden sonlanır mı diye sürekli kanama ve ağrın olur sadece demiş. Onlarda kürtaj demişler ama arkadaşım biraz daha beklemek istiyor
Sahnedekimadam Pamuk Doktora gitse beta takibi isterdi zaten bende öyleyim canım , bak hiç şikayetim yoktu , idrar verdim enfeksiyon çıktı mesela sürekli baktırmak lazım.
Merakliiana6 2aslan_annesi07 iki doktor da şuan bebeği görememiş ama işte bi beklese acaba içi dolar mı birkaç haftaya bende dedim belki geç döllenmedir üzülme diye bir umut bekliyor
Pamuk Sahnedekimadam 20 gün boyunca beta takip ettirdim simdide doktorun söylediği tarihten önce gidiyorum sürekli ben asla bekleymezdim arkadaş gibi
Pamuk Merakliiana6 ben 6kusur haftalikken boş gebelikten kürtaj oldum kanamam oldu biraz sonra doktor dedi evde olursa kanama ciddi boyuta ulaşırsa bayılırsın korkarsın riske atamam dedi kürtaj yapti