Lavantakokusu64 Pnr60 Tahmini 14 Mart normal ilerliyoruz ama ne zaman gelmek isteyecek yavrum Allah biliyor ☺️❣️
Pnr60 Lavantakokusu64 Sağlıklı gelsin inşallah, yerini seviyorsa gününü bekler yoksada erken gelsin zaten birşey kalmamış 🥰🥰 az kaldı kavuşmaya
Pnr60 Ledeyna21 Oyy bitmiş bile sağlıcakla kavuşun inşallah heran herşey olabilir sende çok güzel geçer doğumun ınsallah ❤️
ilkbebek_ Ledeyna21 uygulamaya göre benim de 5 gün kaldı normal olucağı için tabi tam belli de değil bakalım Rabbim sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin🌸 var mı ağrın sancın acılman canım
Mervekaratepe Ledeyna21 bende normal istiyodum günlerimiz de aynı ama bebek kanala yerlesmedi henüz 4 gün içinde normal olursa olacak yoksa pazartesi sezeryana gün aldım
Summerwine Pnr60 uygulamaya göre 17 günümüz kaldı.Bu hafta çatı kontrolu olucam ona göre sezeryan ihtimali de olabilir şimdilik normal doğumu bekliyoruz
Ledeyna21 Pnr60 Rabbim tüm hamilelere hayırlı sağlıklı evlat kolay doğum nasip etsin inşallah 🤲 teşekkür ederim 🙏
Summerwine Pnr60 şükür valla bitti bitecek😍her gün konuşuyorum gel artık diye🤣pozisyonu falan çok uygun 27den beri baş aşağıda yüzünü bile göremiyoruz🤣
Lavantakokusu64 Pnr60 Öyle az kaldı cok şükür ☺️ Gününden önce doğacakmış gibi hissediyorum da bakalim sağlıkla gelsinler🥰
Dilaraa23 Pnr60 Normal istiyorum bende, eğer bi sorun olmaz ise bu ayın sonunda kucağıma alacağım🤲 Mart ayı hepimize sağlık huzur şans getirsin bebişlerimizi sağlıklı bir şekilde kucağımıza alalım inşallah 🌸🤍
Pnr60 Dilaraa23 Aminn inşallah 🥰 hakk ettik artık doğurmayı 🥲 son bekleyişlerimiz sağ salim kavuşalım vallah ❤️
Pnr60 Summerwine Süpriz yapmak istiyordur Annesi belki 🤭 sağlıcakla gelsin inşallah pozisyonuda hazırsa gelir allahın izniyle ❤️
Eceecim Pnr60 normal doğum beklediğimiz için umarım Nisan’a sarkmaz 😬😬 ve Mart annesi olabilirim. Son zamanlar geçmiyo artıııık
Pnr60 Eceecim Nisan olsa bile başları olur bişey kalmamış 🥰 çok iyi anlıyorum seni beklemekten bööghh geldi artık banada 😂
seymaatk13 Yagmurp_ Adet sancısı gibi sancı oluyor kasıklarda canım dinlenince geçiyor ara ara oluyor her gün düzensiz bir şekilde
Pnr60 Yagmurp_ Bende ara ara regl ağrısı gibi kramplar oluyor yalancı mı ne tam bende bilmiyorum bu durumu doktoruma söylüyorum normal diyor 😒
Yagmurp_ seymaatk13 bir an doğuruyorum sandım ağlıyorum daha 34 haftalıksın gelme diye çok şükür yarım saat içinde geçti hiç bişey olmamış gibi doktora gidip gitmemek arasında kararsız kaldım Teşekkür ederim canım 😂
Pnr60 Tan-su Oyy bebişlerimiz aynı gün e geliyor ❤️ sağlıklı gelsinler inşallah , inşallah güzel geçer herşey
seymaatk13 Yagmurp_ rica ederim canım kendini bebek doğuma hazırlıyor yavaş yavaş düzenli sancı olursa o zaman sıkıntılı
Tugba_06 Yagmurp_ 32 den beri aynı sıkıntıyı yaşıyorum hafif düzensiz ağrılar nst de çıkıyo sancım ama 36 oldum bugün içini ferah tut gayet normalmiş bunlar sağlıkla gelsinler inşallah 💗
Bebeginehasret Pnr60 35 olucam bemde cuma kontrol merakla.bekliyorum bende tarih verecekmi birde 10 gun once kontrolde 14 gun onde cikiyordu sezeryan gunu hangisine gore belli olur acaba 😉
Pnr60 Bebeginehasret Haftasından ilerimi çıkıyor , belki Cuma verebilir gününü ben şu an 36+6 dayım dün verdiler tarih bana ama 35 ci haftasında alanıda duydum canm tarih olarak