Pnr60 Sezeryan veya normal doğum martın hangi günü doğuruyorsunuz 🥰 Bizim sezeryanla 14 günümüz kaldı 15Mart 💙
Seyma65 Pnr60 valla normal doğum istiyorum bebeğin kilosu önde olduğu için doktor suni sancı ile 37 ve 38.hafta arası alırız demişti ama bilmiyorum 36+2deyim perşembe kontrolüm var heralde belli olabilir uygulamaya göre 27 günüm var :)
Nhlhmz11 Pnr60 bizimki henüz belli değil heran gelebilir dedi doktor açılma Nisan vs geldi . Sancilarda sıklaşıyor artık bakalım 🤗 37 hafta olduk . Normal uygulamaya göre 22 mart ama imkansız kızım beklemez 😇
caglak01 Siem24 İnşallah gönlünüzce olur bende 03.03.2023 çok istiyordum.Maalesef doktorumuzun programına uymadı 06.03.2023 olacak doğum tarihimiz
Pnr60 Nhlhmz11 Bebişlerde heyecanlı artık mart geldi gelelim diyorlar 🥰 hayırlısıyla gelsin inşallah hakk ettik artık doğurmayı 😂
Nevaninannesi Nhlhmz11 ayy bizim de 22 mart gözüküyor ama şimdiden 1 cm açılmam var. İnş normal doğururum diyorum:)
Nursl7 @Pnr60 kızım da 22 mart doğumlu bir sıkıntı çıkmazsa doktor 39. Haftada sezeryan yapıyoruz dedi yine 22 marta denk geliyor 😀
byznr34 Pnr60 biz de bugün tam 36 haftalık olduk yarın kontrol var beklerse 40 haftayı 29 Mart doğum ama bilmiyorum icimden o kadar beklemicek gibi geçiyor 🤭
Pnr60 byznr34 Oyy olsun sabırsız bunlar işte hayırlısıyla gelsin de alalım kucaklarımıza inşallah ❤️ 🤭🤭
Likayolcusu Pnr60 bizde o günlere geçelim yaa doğum tarihinizde detaylı randevum var benim daha çook varr 🥲
Pnr60 Likayolcusu Öyle bir geçiyorki vallah hangi ara diyorsun 🥰 hiç anlamazsın bile hayırlısıyla günlerin yaklaşır ve bir bakmışsın bebiş kucağında inşallah , bende hep hadi hadi diye diye bekledim 🥲
Dmrsld Bizde bugün 36 haftalık olduk uygulamaya göre 29 mart ama bilemiyorum oğlum ne zaman gelmek ister ❤👶🏻
Pnr60 Dmrsld İçeride rahatsa artık ne zaman isterse gelir 😅 sağlıklı güzel gelsin inşallah az kalmış 🥰