Zbyde34 Kızlar dün kızım olcağını öğrendim aklımda bir sürü kız ismi vardı zaten biraz daha kafam karışsın 😂kızlarınızın isimleri ne belki fikir olur benim gibi kız ismi arayanlara ❤️
Arcin Zbyde34 rümeysa haric isimler güzel. Cünkü rümeysa ismini peygamber efendimiz lanetlemis. Benim ismim rümeysa. 29 yasindayim ailem degistirmeyi düsünüyo. Bu yastan sonra.
Zbyde34 Zehragniken bende Zeynep ismini çok seviyorum ama Zeynepler çok asi oluyomuş dediler korktum benimde kardeşimin adı Zeynep çok asi gerçekten benzemesinden korktum 😊
Zeynebinannesi Zehragniken Benimde kızımın adı Zeynep 2.ye hamileyim 5 yaşındaki Zeynep Hanım kız olursa Ada Nisa olsun diyor okula gitmiyor etrafımızda çokta cocuk yok o isimle biri de yok ısrarlı bir şekilde diyor bakalım cinsiyet ne olacak 🥰😊
Zeynebinannesi Zbyde34 valla masallah benim kızım da Zeynep ama çok uysal hergun iyiki doğurdum diyorum sadece aşırı derecede Zeynep ismi var okula başlayınca ne olacak bilmiyorum
yagmur50 Zbyde34 biz Allah’ın izniyle Aysima koyacağız şimdiden çok beğeniliyor anlamıda ay yüzlü demek 👶🙏🏻🥰
tubimom Zbyde34 4 buçuk yaşında kızım var adı Eflin şimdi kardeşi olacak cinsiyet net değil ama kız olursa Elisa düşünüyorum 🌸