Kubraarslan28 Hayır hayır korkacak bisey yok.. Kişiden kişiye de değişebiliyor.Bende sadece 2 gün kol ağrısı oldu ,ağrı dediğimde sadece dokunma anlamında ,üzerine vs yatamadım .Onun dışında can yakıcı bir durum olmadı . Yapılırken de hissetmedim bile.Ki ben iğneden çok korkarım