Bende hep kız hissediyordum fakat oğlum olacağını öğrendim kendimi kıza cok alıştırmıştım erkek olacağını öğrenince bi şoka girmiştim,kıyafet alarak sürekli kendime oğlum olacağını hatırlatarak alıştırdım kendimi şuan o ilk baştaki hislerimin hiçbiri kalmadı 19+4 olduk 😇